Co by měl obsahovat web SEO firmy

Je faktem, že dnes již nežijeme pouze v reálném světě, nýbrž i v tom virtuálním. Tento trend se ještě zvýšil s dostupností internetu. Ten dnes totiž může mít prakticky každý, a to díky nízkým cenám starších modelů mobilních telefonům a volným wi-fi spotům, které najdeme na mnoha veřejných místech.

 

Na síti dnes nakupujeme, bavíme se s přáteli i s rodinou, seznamujeme se s novými lidmi, sledujeme filmy a seriály a děláme spoustu dalších věcí. Není tedy divu, že si tohoto trendu všimly firmy a rozhodly se jej využít.

 

seo6

 

Jednou ze známek toho je fakt, že dnes má prakticky každá, i ta nejmenší, svou vlastní internetovou stránku. To platí i o těch, které se specializují na optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Tato činnost je známá také pod zkratkou SEO, z anglického Search Engine Optimalization.

 

Tyto firemní internetové stránky plní hned několik účelů. Tím prvním je samozřejmě usnadnění komunikace se zákazníkem. Ten nemusí na pobočku a může vše zařídit z domova. Dále je to přilákání nových zákazníků. Pokud na daný web náhodou někdo zavítá, je ideální, aby si u dané firmy něco koupil.

 

K tomu všemu je však potřeba, aby zde zákazníci našli veškeré potřebné informace. Co by tedy měl web SEO obsahovat, aby dostál svému cíli?

 

V první řadě bychom zde měli najít úvodní stránku. Na té by mělo být stručně popsáno, čím se daná firma zabývá, případně jaké nabízí výhody oproti konkurenci. Neuškodí také, když zde najdeme referenci či dvě od spokojených zákazníků.

 

seo7

 

V jednotlivých záložkách by pak měl být katalog a ceník produktů. Ten je důležitý, aby zákazníci mohli udělat informované rozhodnutí. A je to také jedna z prvních věcí, o které se budou zajímat. Měl by být tedy snadno přístupný.

 

V neposlední řadě jsou to kontakty. Měli bychom zde najít adresu fyzického sídla firmy a kontakty na vedoucí pracovníky, a to jak telefonické, tak e-mailové.

 

Jen pokud to vše dodržíme, bude náš web pomáhat firmě prosperovat.