Tradiční propagační prostředek v novém kabátě

Za tradiční propagační prostředek se dá jistě považovat klasický leták. V těžkých dobách sice plnil i další funkce, ale největšího zastoupení se mu dostalo při propagaci zboží a služeb. Za dobu své dlouhé existence tedy prošel pochopitelným vývojem. Dnes je nutné, aby se v záplavě ostatních propagačních pomůcek neztratil.

  • Prvním předpokladem úspěšnosti letáku a tím pádem i firmy, je kvalitní tisk.

    • V tomto případě se používá na letáky tisk eprinting.cz digitální nebo ofset.
    • Volba mezi oběma závisí na množství kusů.

      • Jestliže se jedná o nižší náklad, přichází na řadu digitální tisk.

O kvalitu se rozhodně nemusíte obávat. Moderní digitální tiskařské stroje zvládnou vše tak, že je výsledek nerozeznatelný od ofsetového tisku. Materiálem na leták by měl být lesklý křídový papír. Vypadá luxusně, ale není cenově náročný.

  • Používaná gramáž:

    • 115 g
    • 150 g
    • 200 g
    • 300 g.

Letáky se většinou tisknou ve velikostech A4, A5, A6. Díky moderním technologiím lze také vyhovět zadavateli ve velice krátkém termínu a překvapit ho nízkou cenou.

Nechte si poradit od zkušeného grafika

Žádný sebekvalitnější tisk by ale nepomohl, pokud by nebyl grafický návrh dokonalý. Není problém najít na internetu celou řádu rad, jak by měl právě ten váš vypadat.turistické prospekty

  • Jestliže se v těchto záležitostech necítíte dostatečně erudovaní a chcete mít jistotu, že nešlápnete vedle, pak je vždy rozumnější využít služeb profesionálního grafika.
  • Ten zpracuje právě váš propagační prostředek naprosto originálně a v nejvyšší grafické kvalitě.

Velkou výhodou je, že se dnes dá vše vyřídit online. Není zapotřebí ani vstát od počítače či notebooku. Stačí najít tu správnou tiskárnu a pak jen zadat své požadavky. Během krátké doby budete moci zahájit kampaň nebo prodej produktů své firmy. Díky kvalitním letákům bude moci být jakákoliv akce na svém konci prohlášena za úspěšnou.

You Might Also Like