Autosalony na ústupu

Je to zvláštní a začala si všímat i široká veřejnost, nejenom žurnalisté, novináři, odborníci nebo znalci. Některé značky, a právě ty velké, známé a nesoucí jistý statut, přestávají jezdit na některé světové autosalony. Poprvé se několik velkých značek, jako jsou Ford, Volvo nebo Ashton Martin, nedostavily na autosalon v Detroitu, několik z nich se dokonce neobjevilo v Tokyu, a tento měsíc se jedny z největších značek neobjevily ani v pařížském Mondial de l’automobile, které se konalo první dva týdny v říjnu tohoto roku. Některé značky to avizovaly dopředu.
Které značky odmítly do Paříže přijet a z jakého důvodu?
Maserati v šedé barvě
Volvo
Automobilka avizovala už několik měsíců dopředu, že se v Paříži letos neobjeví. Měli proto hned několik důvodů. Jedním z nich byl i fakt, že se nechtěli tlačit a mačkat v jednom salonu s tolika jinými automobilkami. Nechtěli se prát o záři reflektorů s Ferrari nebo Porshe, proto se rozhodli Mondial de l’automobile vynechat a místo toho si uspořádat vlastní akce. Jednalo se o celkem tři proma, které se odehrála před termínem pařížské Mondial de l’automobile; přehlídky se konaly v Malmö ve Švédsku, v Zürichu ve Švýcarsku a v Coloradu ve Spojených státech. V Americe také Volvo předvedlo svůj nejnovější model. Na Paříž jednoduše nezbyl čas.

Rolls-Royce
Tato luxusní automobilka pro miliardáře oznámila svou neúčast jen chvíli před konáním. Rolls-Royce pozval žurnalisty, hosty, VIP osoby a odborníky na Sardinii a z vlastního autosalonu si udělali soukromou party, jež byla plná večírků, módních přehlídek a zkušebních jízd v nejnovějších vozech této značky.
oblíbené Lamborghini
Ford
Tato automobilka oznámila svou neúčast stejně dávno dopředu jako Volvo. Ford se teď soustředí na vlastní akce, které jsou, stejně jako u Rolls Royce, soukromé a spojené s dalšími promo akcemi, jako jsou módní přehlídky nebo dražby a aukce mezi sběrateli vozů. Automobilka Ford se také centralizuje na své fanoušky, kteří se pohybují v oblasti moderních technologií. Ford má největší klientelu v Americe, kde se také většinu promo času zdržuje. Tato značka byla přítomna na výstavě CES v Las Vegas, kde se představuje nejnovější elektronika.

Autosalony na ústupu
5 (100%)1