O elektrokola na středový pohon je obrovský zájem

Velmi dlouhé trasy – podstatnou výhodou tohoto systému elektrokol středový pohon ve srovnání s uložením motoru v ose kol je dojezd na extrémně dlouhé vzdálenosti. Zařízení pracuje velmi úsporně a proto je možné na jedno nabití ujet až 180 km.
Tichý chod – u elektromotorů v ose kol je určitou nepříjemností hlučnost, ta je však u středového uložení minimální. Zařízení tak pracuje téměř bezhlučně a především stabilně. Má na to vliv především umístění pohonné jednotky v těžišti bicyklu a tím pádem jde o plynulý a velmi úsporný provoz.

elektrické kolo

Těžiště – jak už bylo řečeno, pohon se nachází v tom nejideálnějším místě, jaké lze zvolit. Z fyzikálního hlediska má vždy těžiště výhodu, neboť se tu zkracuje výslednice sil působení gravitace v závislosti na hmotnosti tělesa. Proto je možné dosáhnout většího točivého momentu a enormního výkonu.
Žádný kopec vás nepřekvapí – tento typ konstrukce dovoluje využít sílu motoru na maximum, proto lze ve špičkách výkon zvýšit až na 650 W a vyjet i ty nejhorší kopce, kde byste se zbytečně nadřeli.

Jízdní vlastnosti – z jízdy máte celkově lepší pocit, brzy zjistíte, že pro vás není bicykl na obtíž, ale naopak pro pomoc. Jízdní komfort je ze všech typů uložení elektromotoru bezkonkurenčně nejlepší.

bicykl

Spolehlivost a pořizovací cena – u technických vychytávek se lidé většinou pozastavují nad tím, zda lze na ně skutečně spoléhat, a zda nepůjde zas jen o další „krám“ do domu, co bude překážet v garáži. Cena těchto systémů je pochopitelně vyšší, než u pohonů v nábojích kol, ale právě spolehlivost a dlouhá životnost baterie cenu vyvažují. To je také důvodem, proč je o ně značný zájem a často se stává, že mohou být hůře dostupné vzhledem k vysoké poptávce. Jedinou nevýhodou je nutnost přesného seřízení řadicích stupňů (přehazovačky) a nižší životnost řetězu ve srovnání s klasickým bicyklem.


Previous post Svatební šaty, které neudělají žádné nevěstě ostudu
Next post Cyklistické oblečení silvini